LinkedIn uitbesteden door een LinkedIn specialist


Ben je net begonnen met LinkedIn voor jouw bedrijf maar je nog geen idee hoe je moet beginnen op dit social media platform? Dan is LinkedIn uitbesteden een slimme keuze voor jou. Hiermee laat je een LinkedIn specialist jouw LinkedIn profiel onder handen nemen en heb jij binnen de kortste keren een mooi aantal volgers voor jouw bedrijfspagina. Het kan namelijk voorkomen dat je helemaal geen tijd hebt om LinkedIn te onderhouden als je een maal jouw pagina hebt staan. En dat is vrij logisch omdat het onderhouden van een LinkedIn pagina een beste klus is.

Maar geen nood, de LinkedIn specialisten van BuildSocial staan voor je klaar!

Organisch of ook adverteren

Wanneer je kiest voor LinkedIn uitbesteden heb je de keuze om dit voor organisch of voor adverteren te doen. Maar allebei kan natuurlijk ook!

Met LinkedIn organisch bedoelen we alle berichten plaatsen en handelingen die je kunt uitvoeren zonder hier geld of een advertentiebudget aan LinkedIn voor te hoeven betalen. Hier gaat het dus om het plaatsen van berichten op de tijdlijn, het updaten van een bedrijfsprofiel en het uitnodigen van personen die jouw profiel kunnen volgen. Meestal kan met LinkedIn organisch al een mooi bereik worden gegenereerd voor een bedrijfspagina, mits dit goed wordt aangepakt.

Met LinkedIn adverteren wordt er wel gebruik gemaakt van een advertentiebudget. Hier worden namelijk advertenties getoond aan de doelgroep die jij uitgekozen hebt aan de hand van het instellen van de doelgroep binnen het campagnebeheer van LinkedIn. Hier kun je ervoor kiezen welke personen jouw advertentie wel zien en welke niet. Zij hoeven jou bedrijfspagina dus niet te volgen om deze advertentie te zien. Advertenties worden over het algemeen ingezet om mee bereik te genereren maar ook om leads binnen te halen die waardevol zijn voor het bedrijf.